Så härligt med yoga

Bokhandeln bredvid gymmet har fönstrena fulla med LCHF- och dietböcker!


Vi var inte fler än tre på yogapasset men vad gjorde väl det. Att få vrida, sträcka, balansera och andas under en timmes tid får åtminstone mig att känna mig så...ny, på något vis. Ny och mjuk och avslappnad och ändå är jag övertygad om att i morgon lär träningsvärken kännas riktigt rejält. Det här passet var egentligen inte särskilt krävande jämfört med de jag varit på tidigare men det är nog inte nödvändigt att man tvivlar på att man överlever för att passet ska ha effekt.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och fundera litet på vad kommande tre dagar ska ägnas åt.
Postat av: Pernilla Be

Jag fick sjuk träningsvärk efter att jag gjorde yoga med pilatesboll hemma. Jag blev inte ens svettig, men vad effektivt det var! Måste jag göra om en dag kom jag på.



Kram, Pernilla be

2012-01-05, 20:49:53 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Minendie

Åh vad härligt det låter. Jag har bara testat bodybalance som är en blandning av yoga, pilates och thai chi. Det var ett väldigt skönt pass, men jag funderade faktiskt på om jag skulle överleva. Efteråt kände jag mig ny, precis som du säger.



Angående ibs så har jag en "trolig" diagnos, de har gjort massa tester och uteslutit allt annat så läkaren sa att det troligen är det jag har. Symtomen stämmer så det verkar väldigt troligt.

2012-01-05, 21:33:41 - URL: http://minendie.wordpress.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: