Skära tårta med skalpell

Jag åt av tårtorna... Det var ju chefen som fyllde år och vi satt ju vid samma fikabord. Men jag tror knappast jag hade kunnat skära tunnare bitar ens med skalpell. Jag petade över blåbär och hallon på min assiett också.

Dagens lunch blev en god, om än rätt dyr, färdigrätt från Beirut Café Deli, nu har jag testat dem och de fick godkänt.

Dags att gå mot Centralen!
Postat av: M

Jag ibland känns det som ett måste att 'artighetsfika' Bra gjort att bara ta en tunnis bit. Gjorde samma igår på ett födelsedagsfirande. Var en ny chokladmoussetårta jag aldrig smakat. Tog en supermini bit. För jag var nyfiken på smaken och för att inte utmärka mig. Attans vad god den var men vad stark man känner sig när man inte trillar dit och tar ytterligare en bit.

2012-01-27, 17:18:46 - URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: