Vet ni? Det är Fredag!


Det här måste vara världshistoriens snabbaste vecka-det var ju måndag bara alldeles nyss! När mobilens väckning gick igång visste jag inte var jag var någonstans... Nästa vecka åker jag till London med en kompis, privat, och det ska bli så kul. Men om det blir något slappande och nedvarvande är väl frågan? Återstår att se, men vi har inga måsten.

I eftermiddag har vi födelsedagsfirande på jobbet och hittills har det alltid inneburit ett överflöd av tårtor. Från Vete-Katten. Det kommer att bli en prövning känner jag redan nu. Jag älskar tårtor men just nu får det bara bli ett "artighetsknaprande". Kanske att en Atkinsbar strax före kan bidra till karaktären?
Postat av: Helen Holmberg

Mmmm vetekatten! Svårt med sociala fikastunder, man vill gärna ha men man bör ju inte.. Var stark! Tänk på all lyxig fika i London istället ;-) Roligare fika då än nu.

2012-01-27, 08:08:08 - URL: http://www.helenholmberg.se
Postat av: hovika

Du kommer klara det. Trevlig helg!!

2012-01-27, 16:00:21 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: