Allmänt pysslande

Katten ville bli utsläppt vid 7.30-tiden och då steg jag upp och släppte ut henne, maken var ju inte hemma. Sedan dess har jag plockat, tvättat, dammsugit & moppat och grejat med några jobbdokument. Jag behöver tänka ut något lättare att bjuda våra vänner på före studentutspring, funderar på att "anstränga" mig och åka till Jürss mejeri i Flen och köpa några av deras ostar och plocka ihop något kring dem. Sedan blir det restaurangmiddag, enkelt och bra.

Jag stannade till i Norrköping igår på väg hem från mina möten, kvistade in i en "bättre" klädbutik och hittade en fenomenal klänning som var nedsatt till 545 kr och sedan fick jag ytterligare 150 kr avdraget för den var litet solkig i nackan. Solkigheten rådde tvättmaskinen bot på. Klänningen blir nog bra till måndagens konferens då jag representerar min arbetsgivare även om jag mest bara behöver finnas till hands "utifallatt".

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: