Vad hände?

När jag kom hem efter min (korta) 3 km-runda igår kväll kände jag mig litet frusen och trött. Tröttheten bara ökade så jag orkade precis ta mig ut i köket och äta middag som maken lagat. Tillbaka i soffan lutade jag mig ner med filt uppdragen upp till öronen och somnade. Klockan var väl 1730. Jag vaknade till runt 20, tittade på nästan hela programmet om Alice Walker och fortsatte sen att sova till 22 och därefter flyttade jag mig till sovrummet och funderade på om jag skulle behöva ta med mig en hink... Tackolovbehövdes ingen och sen sov jag till 9 idag! 15 timmar mer eller mindre!!!det har jag väl aldrig sovit med undantag för om jag varit superjetlagged!
 
Ja, nu är jag pigg, har druckit kaffe och är riktigt hungrig. Och har smygvägt mig och känner mig nöjd... Få se i morgon om det bara är fråga om vätska eller "på riktigt".
Postat av: Bettan

Hej Cinderella!
Vilket bra namn du har på bloggen. Jag tror att vi är många som jobbar med vår vikt som vill förvandlas till prinsessor ;-)
Jag tycker inte alls att det är konstigt att du var trött igår. Det var ju fredag. För mig är det nästan alltid som att all luft går ur mig då.
Vad duktig du är som gick ut på promenad trots mörkret. 3km är mycket bättre ön att stanna i soffan.
Lycka till med din viktminskning!
Kram Bettan

2014-01-11, 12:35:42 - URL: http://viktmotivation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: