Ut i tid

 
Jag gav mig ut vid 8-tiden i morse med förhoppning att hinna innan det blev alltför varmt, men redan då är temperturen i överkant.
 
Jag hade en uppgift på dagens "lista" med förhoppning om att hinna med ytterligare en. Det som jag trodde skulle ta 1-2 timmar tog 5-6 timmar (och resulterade i tre säckar sopor).
 
Ett ärende till Trosa och vi hamnade på en butik vid Åda säteri som var en löpar... Utbildning är vad som mest kommer för mig. Ägaren sålde skor men hans affärside är att kompetenshöja löpare (och gångare också för den delen). Jag måste säga att det hela lät mycket intressant. Om jag kunde få hjälp med mina fötter som trilskas regelbundet och få ordning på muskler framförallt i ländryggen så vore det strålande. Kanske att vi återvänder och det inom kort!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: