Egentligen ointressant

Jag satte upp ett viktmål på RunKeeper för att ha ett första riktmärke. Under de senaste 4-5 veckorna har jag som sagt inte rört mig "planerat" och mitt ätande har varit av samma klass. Ändå så vägde jag 1 kg mindre i morse jämfört med sista vägningen för 4-5 veckor sedan. Ett kilo hit eller dit har väl ingen större betydelse, men jag blev ändå glad. Marginalen mot tresiffrigt håller fortsatt väl.
Postat av: Bettan

Jo, ett kilo har stor betydelse. Det påverkar en mycket så att man blir glad och motiverad att vilja fortsätta. Kanske har du omedvetet tänkt på maten när du inte har kunnat röra dig som planerat. Grattis!

Svar: Tack! :)
Cinderella

2014-03-17, 19:54:39 - URL: http://viktmotivation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: