Inte stormens öga än

Nästa vecka börjar mina 3.5 v i kappsäck. Just nu känns det som att det kommer att vara som att befinna sig i stormens öga, men just nu är det allt uppbyggnad mot detta. I vanlig ordning tackar jag min lyckliga stjärna för att jag har så gott sovhjärta och att jag inte fixar att tumma på det i någon större utsträckning. Fast igår tummade jag på något annat. Jag insåg vid 14-tiden att jag inte tagit lunch. Funderade en stund och åt sedan en bar från skrivbordslådan och te och frukt. Bortsett från att jag inte tog ett break så fungerade det helt ok i "matväg". Ny dag idag och en dag med besök hos frissan. Jag har inte klippt mig sedan maj månad, brukar vara 6-7 v emellan normalt sett (fick lov att avboka beställd tid i juni och fick ingen ny före idag). Det ska bli skönt att bara vara en stund.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: