Soffa och 10 000

Även om jag jobbar på att hålla helgerna helt fria från jobb så går det inte alltid. Ett möte på tisdag behövde förberedas så jag valde att göra det idag än att ha det hängandes över mig. Å andra sidan har jag nyligen fått föreslaget att kanske räcker det gott att vad jag har att säga är minst lika viktigt (eller egentligen viktigare!) än hur jag säger det. Kanske fundera på att pressa mig själv litet mindre.
 
Annars har jag gått min standardrunda på 5 km i strålande sol och för att komma upp i 10 000 steg gav jag mig ut på en kortrunda till i mörkret. Jag har nästan hunnit ikapp med alla mina olästa tidningar och har fått en hel del idéer och inspiration till advent och jul. Och jag har fått i mig bra med både frukt och grönt- bra gjort av mig!
 
Söndagar är de enda kvällarna med planerat TV-tittande; Solsidan, Helenius Hörna och Bron.
 
En väska för en natt borta behöver packas men det är snart gjort. Kanske gör jag det i morgon bitti om jag inte ids i kväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: