En tisdag

Jag fick till över sju timmars sömn i natt vilket behövdes och var skönt. Å andra sidan så bidrog tröttheten till att soffan blev parkeringsplats igår kväll och att jag inte kom upp i minsta antal steg, dvs 10000.
 
Möte idag med banan till "fika" och lunch efteråt blev en hälsotallrik ute. Konstaterade att här är det inte svårt att hitta bra mat som inte bjuder på oljeöverraskningar.
 
I morse begick jag misstaget att ställa mig på vågen hemma. När den visade på ett par hekto plus jämfört med VV-vågen förra onsdagen blev jag inte glad. Att jag förväntade mig det efter resan, att ett par hekto mer eller mindre ena dagen inte betyder något egentligen och att kanske vår och VV:s vågar inte ens väger likadant brydde jag mig inte om. Jag blev besviken. Men, besvikelsen gick över efter att jag beklagat mig för min kollega och hon sa de rätta orden för att jag skulle släppa det.
 
Jag behöver ge mig ut på minst en kortrunda ikväll för att få till stegen. Vägning på VV i morgon gubevars!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: