Semester och points

 
Fy tusan så svårt det är att begränsa sig, göra bra val och samtidigt njuta, vara social och ha kul!
 
Vi började morgonen igår med en rask promenad längs stranden. Med vårt gående under resten av dagen kom jag upp i drygt 23000 steg. Bra det och dessa omräknades till 15 propoints.
 
Dagens ätande blev svindlande 51 propoints, himla tur att veckans bonuspoints var nästan obrukade. Små "unna mig" eller vara social var det knepiga- en minicroissant till frukosten, en mojito, litet tapas och ett glas vin på balkongen. Ändå åt jag ångade grönsaker och fruktsallad under dagen också.
 
Nåja. Än så länge har jag points att förbruka och så länge jag genererar fler är jag på rätt sida. Men lätt är det inte och helt klart är det "onödorna" som får det att dra iväg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: