Tre år sedan sist

 
 
Det är tre år sedan jag gick 10 km-rundan ser jag på RunKeeper, men i dag blev det av. Litet kände jag av undersidan på några tår och ena hålfoten var väl inte helt imponerad efter 7 km men jag tog mig runt utan andra problem. Och nu känner jag mig mycket nöjd med mig själv.
 
Annars fortsätter insikterna trilla in. Jag mötte upp delar av familjen i Göteborg igår och efter litet ärenden, åkte vi hemåt med en planerad sväng för att fira dotterns födelsedag. Hon hade bokat bord på O'Learys som har ett matutbud som jag tänkte skulle kunna fungera för mig med viss "modifiering". Efter funderande beställde jag en kycklingsallad som jag bad att få utan den getost som ingick (delvis för kalorierna men mest för att jag inte är särskilt förtjust i getost alls). Servitrisen sa inget om dressing, så jag utgick från att salladen serverades utan dressing. Men, så var det inte alls.... Det var rejält med olja på salladen. Så det är inte bara utrikes jag behöver tänka på det utan det är samma historia här hemma.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: