Runda nr 2 avklarad

Innan jag började med middagsmaten gav jag mig ut på dagens andra pass. Det blev en variant på standardrundan, jag gick längs med riksvägen ca 1.5 km och det kändes på tyngre och längre än morgonpromenaden. RunKeeper konstaterade att sträckan var inte mer än 100 m längre men jag gick litet fortare.

Jag har inte ätit särskilt mycket idag (hittills!) och har av någon underlig anledning inte heller varit hungrig, däremot har jag fått i mig en hel del vatten, något som jag har en tendens att glömma bort alltför ofta.

Runda nr 2: 5.54 km, 58 minuter, 304 kcal.
Postat av: Pernilla Be

Medelhög träning minskar aptiten. Jag är aldrig hungrig direkt efter träning. Picknick efter Vårruset och liknande är ingenting för mig. Bra jobbat!



Kram, Pernilla be

2012-04-28, 18:41:10 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: HOVIKA

Det ju finfint bra där.

2012-04-28, 22:09:36 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: