Ögontjänare-typ

Eftersom det är VV-dags i morgon så steg jag upp på vågen i morse. Det gäller ju att ha beredskap för vad som komma skall! Helgerna gick ju bra men så spårade jag lätt ur under fyra dagar i Aten. Och nog var det plus allt...
 
Så till den grad att jag idag ätit mini-keso, frukt och kvarg. Ja, och så blev det havregrynsgröt på kvällen ensam som jag är.
 
Om det har kan tänkas ha effekt inför invägning i morgon? En dag light? Ah, vem vet, antagligen inte, men så blev det i alla fall en dag då jag höll mig till pointsen.
Postat av: Health by Nina

Vad härligt med Grekland! Ska dit i maj, men till Zakynthos då. Längtar. Du verkar ha njutit ordentligt, och så får det vara. Nu är det vardag igen, och då är det bara att köra på igen. :) Heja!

Svar: Härligt med en semesterresa att se fram emot! Just nu skulle det passa alldeles extra bra, jag som egentligen inte brukar fundera så mycket över resor till värmen på vintern. Konstigt nog.
Cinderella

2016-01-13, 22:24:04 - URL: http://healthbynina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: