Jag skickade ut mig själv på vädring



Låt vara att vi gått en del idag (även om shoppinggående inte direkt är någon effektiv variant på att gå), men middagspizzan var inte bara stor, den var bara för mycket... Inte "för mycket" som i att jag åt upp hela, men för mycket för min matsmälltning som då inte blev imponerad. Det var bara att stiga upp ur soffan och ge sig ut i mörkret på en rask runda, ingen långrunda men ändå tillräcklig för att skaka ner det värsta.

Dagens motion: 35 minuters rask promenad.
Postat av: BENITA

tack så mycket för dina kloka ord. Det är verkligen inte lätt med stora förändringar, men dem är värda att göras. Hur mår du annars?

2010-12-29, 22:28:09 - URL: http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: