Alla helgon och Gustav Adolf



Tänk att det finns bakverk som jag mer än gladeligen avstår ifrån!

Gustav Adolfbakelsen är en sådan!

För övrigt kan jag konstatera att jag har nog slagit årets sovmorgonrekord genom att vakna 9.35! Jag kan inte minnas när det hände senast! Å andra sidan har jag suttit uppe till midnatt av ingen särskild anledning alls ett par kvällar nu. Tur att jag inte behövt ge mig av till jobbet.

Vad som ska hända idag vet jag inte så noga, hela familjen är samlad så det blir nog till att gå lös på laxen som ligger i kylen. Det är sol, blå himmel och fortsatt frost ute och det lockar till att få fram kängor och stavar. Dotter och jag har också planerat in ett gymbesök under dagen.

Med andra ord är det bara till att sätta fart!
Postat av: U

Tack för titten hos mig. Javisst blir det Primark!!! Älskar den affären! Jag är i London 2-3 ggr/år och älskar känslan av att handla där. För £50 kan man få en hel stor påse full med kläder.

Och jag håller med dig om att det går väääldigt bra att avstå från GA-bakelsen. Blä!

2010-11-06, 18:29:19 - URL: http://jagskatill56kg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: