Beats per minute



Jag brukar inte ha musik i öronen när jag är ute och stavar. Jag tänker att det är säkrare ur trafiksynpunkt (även om jag oftast inte möter en endaste bil på grusvägarna) och att jag tänker bättre utan distraktioner. Men idag spelade jag spellistan från min födelsedag och insåg att musik inte är så dumt alls. Men, det får gärna vara musik som håller den takt jag vill gå i. Jag antar att det finns sajter där man lätt kan få fram detta, men bekväm som jag är, så överlåter jag nog åt dotter att sätta ihop en bra spellista till mig. Den kan ju behövas på löpbandet på gymet för där räcker då inte den allmänna musiken till som inspiration på långa vägar.

Dagens motion: 70 minuter stavgång

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: