Flanellpyjamas och utsliten huvtröja...

En av kommunens julgranar är på plats



....blir dagens jobboutfit!

Jag har kikat på termometern. Jag har öppnat bakdörren för katterna som misstänkt spanade ut och vände om in i stugvärmen. Jag misstänker att det inte blir någon personalvård att tala om idag, ingen utomhus sådan i alla fall. Och utan bil blir det inte av att åka en vända till gymet (minns inte när jag var dit sist...).

Latmasken har mig i sitt grepp känns det som, liksom att Suget har gästspelat alldeles för ofta på sistone.

Inte bra alls.
Postat av: Landkrabba

Jag köpte en flanellskjorta igår och den har varit så varm och skön!



Har lagt ut receptet på kikärtsbiffarna och förstod efter din kommentar att det var du som gissade på att jag skulle till MVC här om dagen. Katching! Rätt gissat! ;)

2010-11-24, 19:21:45 - URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: