Fredagkväll!



Det blev en hel del godsaker och vin igår kväll och jag kan väl säga att jag inte mådde fullt så bra som jag brukar i morse... Men det är smällar man få ta. Och med sin bästa vän gör man det mer än gärna.

Lunchmacka på leverpastej och pressgurka smakade bra även om jag egentligen inte var hungrig. Ibland äter man för att klockan menar på att det är dags att göra det.

Ikväll blir det lugnt. Vi har vår stående fredagsmiddag på lövbiff, tacos blev mer än tröttsamt.

Nu ska jag tända ljus runt huset och känna att det är fredag!!!!

Och att jag har en ny Tara att läsa!!!!
Postat av: Pernilla Be

Fredagskänslan är magisk! Min äldsta dotter (13 år) lagar middag på fredagar och idag blev det färsk pasta och köttfärssås (premiär för henne). Fast jag åt gräddstuvad vitkål istället för pasta. Nu sitter jag här framför datorn och njuter med ett glas rött vin. Trevlig helg!



mvh//pernilla

2010-11-19, 18:38:08 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: