Harry Potter och Dödsrelikerna, del 1



Det var nog de snabbaste 2 timmar och 36 minuterna på bio jag varit med om!

Jag misstänker att det underlättar om man är ett fan, men filmen är vacker, har tempo, spänning och skådesspelarna är nu så vuxna och rutinerade att de till och med klarar de romantiska scenerna utan att det känns tramsigt. Mot slutet snyftades och snorades det ganska rejält i salongen och slutscenen var faktiskt- Wow!!!

Så, skynda-fynda, ni som gillar Harry Potter. det här var bra!!!
Postat av: karin-mot60kg

Åh, jag är ett riktigt Harry Potter-fan! Längtar tills jag får se filmen!



Med viktminskandet går det sådär, eller snarare inte alls. Ska ställa mig på vågen imorgon och få domen:(

2010-11-17, 22:59:38 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: Helen Holmberg

Åhh vad jag längtar ännu mer nu!! Har biljetter till imorgon :))

2010-11-18, 16:47:43 - URL: http://helenholmberg.se/bloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: