Jag tror jag fått packningsallergi



Även om jag tycker om att resa både privat och i tjänsten, så knyter det sig inuti mig varje gång jag ska packa inför en tjänsteresa.

-Jag vill vara hemma!

Kanske har det blivit litet mer än nödvändigt under de senaste månaderna, kanske hinner jag inte med allt jag vill här hemma. Städning och allmänt pyntande är väl inte det viktigaste men att vara med familjen och göra saker tillsammans. Eller bara bredvid varandra som det ofta tenderar att bli med laptoparna i knät i TV-soffan...

Hur som så blir nog detta sista övernattningsresan på den här sidan nyår, sedan rår jag min tid, min mat och min träning helt och hållet själv. Och egentligen klagar jag inte, jag är mer än nöjd med mitt jobb.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: