På plats på Rica Holberg, Oslo




Nu har jag boat in mig på hotellrummet, spridit ut litet egna saker. Jag misstänker att om detta hotellboende ska fortsätta i den här takten att jag snart tar med mig egna doftljus som det brukar tipsas om i artiklar som handlar om hotellboende i tjänsten. Men vad jag vill ha nu det är mat. Lunchmackan var god, men jag är hungrig!

Matjakt nästa!
Postat av: Landkrabba

Sv: I alla fall jag kan vänja mig till den gräns att det inte är hjärtslitande att vara ifrån varandra. Jag ligger inte på soffan och gråter varje dag utan livet rullar på ändå. Men jag tror absolut det blir trixigare sen när man får barn. Halva året skall kvinnan dra runt hela verksamheten hemma själv. Andra halvan av året skall mannen vara delaktig och där vet jag att det blivit konflikter för många. Mamman och barnen har sina rutiner och helt plötsligt gör inte pappa som barnen är vana vid att mamma gör. I dagsläget har vi ju inga barn så våra rutiner flyter på friktionsfritt.

2010-11-08, 18:08:21 - URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: