En dag att vara nöjd med!



En riktigt bra dag har den här onsdagen varit. Åtta timmars nattsömn, träning på morgonen, ett par timmar på favoritfiket i väntan på bussen hem, ett riktigt långt telefonsamtal med fd kollega som var både jobb/privat och sedan resten av jobbdagsverket som jag föresatt mig att göra. Yogaupptäckten känns som en riktigt stor kick för mig och jag ska försöka pussla in de få pass som gymet ger efter bästa förmåga.

Nu litet pistagenötter och sedan Grey's Anatomy vad det lider.
Postat av: karin-mot60kg

Låter härligt! Framförallt det där med åtta timmars sömn, det skulle jag behöva.



Häromdagen frågade du om min checklista, men det handlar bara om viktväktarnas checklista där man skriver i hur mycket man har ätit.

2010-10-20, 18:53:15 - URL: http://mot60kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: