Söndag 10 oktober

Lördagens middag



Dagens vikt: 82.3 kg

Förändring från förra söndagen: -0.4 kg

Total minskning i vikt
: -11.7 kg

Total minskning i BMI: -4.4


Just nu ifrågasätter jag resultatet ovan. Anledningen är att jag ställde mig på vågen så många gånger i en barnslig förhoppning om att den på ett magiskt sätt skulle visa ett minus och inte ett plus, men det var för att jag fick för mig att förra söndagens vikt var 81.7.

Tror jag att jag trodde...

Ja,ja... Hur det än är och var så är moralen hög för stunden och det är huvudsaken.

Den motion/träning jag avverkade under veckan som gick var:

Söndag: 45 minuter stavgång
Torsdag: 30 minuter löpband + 30 minuter styrketräning
Fredag: 55 minuter stavgång + 30 minuter crosstrainer + 30 minuter styrketräning
Lördag: 55 minuter stavgång + 25 minuter löpband (20 min jogg) + 30 minuter styrketräning

Onekligen ojämt fördelat över veckan men jag får ta de tider jag hittar.
Postat av: karin-mot60kg

Hurra för minus! Bra jobbat!



Tänk, du har nästan gått ner 12 kg... Det är fyra tre-kilos potatispåsar och det är inte lite det! Wow wow wow!

2010-10-10, 11:26:41 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: benita

Du är så duktig!

Och maten ser utsökt ut.

2010-10-10, 21:48:36 - URL: http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/
Postat av: Malin

Grattis! Nästa 12 kilo är ju kanon :)

2010-10-13, 20:47:42 - URL: http://halsanframforallt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: