Vad jag borde göra





Efter en lång, seg dag vid skrivbordet borde jag ge mig ut på en rask prommis efter middagen och sedan kanske fixa naglarna och ta mig en kopp gott te.

Men.

Sannolikt kommer jag att stöta och blöta världsreligionerna med yngsta sonen som har prov i morgon tills det är så mörkt att utsidan inte lockar det minsta och snygga naglar inte längre känns särskilt viktiga.

-Livet på en pinne det!
Postat av: Landkrabba

Sv: Nä, jag hade inte heller hört talas om revbensinflammation innan och det är inte kul, det vill jag lova! Vet inte om det är det som påverkat humöret, att jag varit trött och nedstämd dom sista dagarna förstår jag eftersom jag haft såpass ont men innan det...? Nja. Troligen hänger det mer ihop med att jag ändrat så mycket i mitt liv, att gå från jobb till studier. Hjärnan hänger inte riktigt med även om det är kul :)

2010-10-05, 20:10:54 - URL: http://landkrabba.blogg.se/
Postat av: Juliusoline

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-07-15, 08:30:57 - URL: http://juliusoline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: