-Nääääää....!!!




När jag äntligen kom till skott och bokade in mig på yoga-passet, då får jag sms ett par timmar före att passet är inställt på grund av sjukdom!!!

-Blääää.

Och med min taskiga attityd just nu så kunde jag inte tänka mig ett alternativ på minsta vis. Istället funderade jag ut vilken maffig kaka jag skulle kunna baka....
Postat av: karin-mot60kg

Tråkigt att höra att du är inne i en svacka. Hoppas verkligen att du kan ta dig ur den, vi ska ju nå våra mål tillsammans, du och jag!



Jag har gjort otaliga viktminskningsförsök och mitt vanligaste misstag har varit att jag har gått ut för hårt. Alla (bland annat jag) klarar inte av för stora omställningar utan man måste ta det i små steg så att även själen hänger med.



Det är svårt att viktminska och hinna med vardagens alla måsten. Men lägg ribban lågt, börja med ett mål på två träningspass i veckan. Och försök göra något annat när suget sätter in: ta en kopp te, ta en rask kort promenad, lyssna på musik, ligg på spikmatta.



Jag hejar på dig, det vet du!



kram

2010-09-27, 13:57:09 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: Mikkeltina

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-06-29, 10:17:53 - URL: http://mikkeltina.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: