Färdigfirat!



Det är färdigkalasat för denna gång och själv är jag också färdig.

Om jag får räkna flera timmars dansande till septemberutmaningen så kan jag bocka av gårdagen och faktiskt idag också, annars så är det kört.

-Söndagsinvägning?

Det får bli måndag istället denna gång.
Postat av: Katarina

Stort jättegrattis lite i efterskott!!!



Härligt att läsa om vilka framsteg du gjort. Du har verkligen fått in dina stavpromenader och kommit dit att du längtar efter dom, härligt! Och peppande att läsa om att det här med att minska/ta bort kolhydrater funkar bra, är det som jag ockås vill rikta in mig på.



Trevlig blogg och jättevackra bilder du tar:-) Ska själv börja en fotokurs snart så kanske även min blogg kan bli lite mer färgglad så småningom.



P.S. ska i veckan se till att köpa boken hjärnkoll, verkar vara riktigt bra för att komma igång med motivation och hitta "svar".



Ha det bra!



2010-09-12, 16:21:26 - URL: http://katarinashalsoresa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: