Ingen ordning på mig just nu



Att klara av vardagen kommer allt att bli en utmaning av stora mått. Just nu känns det som att hemkomsten från jobbet är en ständig överraskning, blir jag inte upplockad väldigt sent av maken som i sin tur blivit försenad, så är det stopp på E4:an. När maten väl är avklarad, ja då finns det barn vars skolarbete inte får börja halka efter redan nu, så här tidigt på terminen.

Jag tog mig fyra rutor mörk choklad igår kväll, inte var det gott men någon slags utslätning av stresstoppen kanske det gav.

-Kanske skulle jag gett mig ut för en gatulyktspromenad trots allt?

Jag är inte nöjd med tillvaron nu.

Inte alls.
Postat av: ida

oh stackare, försök andas några djupa andetag och hitta 5min för bara dig. En rask promenad minskar stressutsöndringen i kroppen och gör att man hittar ett lugn, om man hinner förstås.

2010-09-22, 06:53:25 - URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: Pernilla Be

Känner precis likadant. När stressen i övrigt är stor blir det ytterligare en stress att sköta mat och motion OCKSÅ. Jag vet att jag mår bättre när jag äter kolhydratsnålt och motionerar dagligen, men just nu har jag ingen lust alls :-(



Men vi kommer tillbaka, eller hur?



mvh//pernilla

2010-09-22, 14:24:21 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Jobbigt att du känner så!

2010-09-22, 21:46:44 - URL: http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: