Någon springer



När jag nyss tittade ut från fönstret på övervåningen såg jag någon som sprang, långt borta på andra sidan det dimmiga majsfältet. Jag kunde bara konstatera att det är nog den tempoökningen (som jag nu tjatat om tillräckligt länge men bara tillämpat vid enstaka tillfällen) jag borde göra. Hela mitt motionerande är väldigt mycket Comfort Zone nu...

Vi får se, jag ska iväg och jobba nu.
Postat av: ida

först vill jag bara säga att jag äter yoghurt och fil också. :) men kesellan äter jag dels för att den är krämig och god, dels för att den är väldigt proteinrik och jag har svårt att få i mig tillräckligt med protein.. :)

2010-09-07, 08:32:35 - URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: karin-mot60kg

Ja, det är som du säger. Man måste kämpa lite för att komma nånstans. Ut ur din comfort zone nu! Jag ska ut ur min!

2010-09-07, 08:42:19 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: Pärlan

Svar: Haha ja, det är vi. Vi bor i Bålsta (tar 20min att gå till pendeln) och jobbar i Farsta strand (tar 10min till jobbet från pendeln) och tar 55min att åka. Tur är iaf att det är raksträcka, så behöver inte hålla på att byta. Nu vet jag ju iofs inte om du bor i Sthlms-området så att du vet vart allt ligger :)

Mjo, det är svår fråga om det är värt det. Men jag är glad att jag har ett jobb åtminstone, trots att det inte är en fast tjänst. Det är så många som är arbetslösa! Men visst vore det skönt att ha allt inom 20-30min avstånd. Bostad, jobb och gym... Kanske en dag i livet :)

2010-09-07, 09:39:12 - URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Sussie

Hej!

Tack så jättemycket för din kommentar på min blogg.

Det var många kloka ord och konstruktiv peppning som jag blev jätteglad för :D

Ska ta och läsa igenom din blogg också och hoppas att du vill följa min blogg i fortsättningen.

Ha en toppen dag!

2010-09-07, 13:05:36 - URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: