Septemberutmaningen Dag 2



Maken var rejält sen och att det sedan varit en bilolycka så att trafiken fick ledas via andra vägar försatte mig inte direkt i något vidare charmigt humörläge. En hopkastad sen middag blev det och efter två mycket trevliga telefonsamtal var klockan över 20 och det var redan mörkt.

Men.

Har jag gett mig in på en utmaning så har jag.

På med skor och reflexväst och fram med stavarna och så kajkade jag runt i mörkret i 65 minuter. Jag hittade till och med vårt lokala elljusspår som jag hittills inte skänkt en tanke.

Utmaningens dag nummer två är därmed i hamn.
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Så duktig du är! :D

2010-09-02, 21:43:22 - URL: http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/
Postat av: ida

grymt bra jobbat! jag missade första dagen igår så jag hänger inte på just denna utmaning, men nästa gång då jklar! :)

2010-09-02, 22:06:12 - URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: