Söndag 26 september




Dagens vikt: 84.1 kg

Förändring från förra söndagen: + 0.2 kg

Total minskning i vikt
: -9.9 kg

Inga ursäkter eller förklaringar behövs. Jag har ätit nästan som "förr i tiden", en kaksnutt här, ett glas vin där. En näve ner i en chipspåse och så en extra slev ris eller pasta. Vad som nu är anledningen till detta kan jag inte säga på rak arm, kanske gick jag ut för hårt under dryga tre månader och bara tappade momentum eller är det som jag tror: stressen har mig i sitt grepp igen! I natt vaknade jag till flera gånger och stressande och ältande tankar malde omkring i huvudet.

Jag ska försöka komma iväg på yoga-passet på gymet idag. Jag har aldrig testat tidigare men jag måste hitta ett nytt sätt att hantera stressen, att äta sig stressfri fungerar ju liksom inte....
Postat av: Soulsister

Det är lätt att komma in i gamla mönster som inte är så sunda. Yoga funkar inte för mig, däremot pilates eller quigong. Hoppas du kommer iväg till passet

2010-09-26, 10:20:48 - URL: http://www.soulsisterdiary.com
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Det var ju inte stort plus! Men jag förstår hur du känner.



Krams

2010-09-26, 17:37:00 - URL: http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: