-Jag fick blommor!!!


Inte bara att min nya kollega hade städat mitt nya arbetsrum, jag fick jättefina blommor som välkomnande!!!

Jag tror verkligen att detta kommer att bli så bra. Det tog inte särskilt lång stund före mitt huvud började kännas som en heliumfylld ballong av all information, alla handskakningar, alla välkomnande ord men det är ju som det brukar vara första dagen. På eftermiddagens möte rapporterade ganska många om pågående projekt och aktiviteter och jag kände mig ordentligt imponerad, men tids nog ska jag nog ha samma koll och kompetens jag också. Dessutom blev jag rätt imponerad av mig själv att jag avstod från vetelängden under fikapausen, det klappade jag mig själv på axeln för.

Just nu är jag rätt trött och vimsig, hoppas på att komma till ro och sova gott. Det blir nog en bra dag imorgon också.
Postat av: Hovika

Kul att det känns bra. Bra jobbat med fikat. Sov gott.

2011-08-15, 21:49:51 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Härligt att du blev så fint mottagen!



Mvh, Pernilla be

2011-08-16, 21:58:16 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: