Dagens synd


Jag måste säga att jag faktiskt har skött mig riktigt bra hela veckan när det gäller frestelser. Jag har inte hunnit och när jag hade kunnat hinna så har jag varit alldeles för trött.

Tills idag.

Fredagsfika och av bara farten tog jag mig en skiva grön längd till kaffet. Jag vet inte om den var extremt söt eller om det att jag inte ätit något sött på hela veckan gjorde det, men man kan faktiskt avstå.

Jo. Till middag blev det tapas-upplägg. Det hade också kunnat vara OK om jag inte tagit tre skivor surdegsbröd. Men när klockan är närmare 20 och man inte ätit sedan lunch, då kan det bli så här.

Medan jag väntade på maken som jobbade över ett par timmar shoppade jag. Det tyckte han att jag skulle göra. Resultat: klänning, stickad tröja och linne.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: