Det tar på krafterna


Jag tror inte att jag sovit till 8.30 en enda gång på hela sommaren, faktiskt inträffar det inte särskilt ofta alls. Att jag sedan inte får i mig morgonkaffe förrän strax före 10, det är snudd på en obefintlig möjlighet. Hur som, det verkar som att veckan som gick tog på krafterna. Kombinerat med pizza till middag och sedan drogfri ungdomsfestival utomhus i ösregn (eller helt utomhus var det inte men regnet piskade in under segeldukstaket).

Det ser ut att bli rejält regnigt idag också. Jag behöver röra på mig i helgen, jag behöver nog ge mig ut och börja spana på kompletteringar till min arbetsgarderob, jag behöver planera veckans middagar och mina luncher. Roliga saker att ta itu med.

-Någon som har bra idéer/förslag på just bra plagg/outfits för "representativ" arbetsgarderob, snabba middagar och goda matlådor?
Postat av: Sandra

När det gäller middagar brukar jag och sambon ibland försöka laga mycket mat när vi väl lagar, och frysa in. Köttfärsbiffar, lasagne, korvstroganoff, köttfärssås, kycklingpaj, kycklinggrytor...ja listan kan nog göras rätt lång. Det är så lätt att kombinera det mesta med en sallad eller grönsaker när man kommer hem eller när man behöver ha med sig till jobbet:)



Vad gäller kläser så tycker jag att långbyxor eller kjol och en skjorta/blus kan se väldigt bra ut, men huvudsaken i det hela är ju att DU ska trivas i kläderna!



Trevlig helg!

Kram

2011-08-20, 12:52:22 - URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: