Jag skulle behöva


Jag behöver en del pinaler:

  • Visitkorthållare
  • Fodral till jobbdatorn (som är en liten, effektiv historia)
  • Hållare för två mobiler (jag har inte alltid fickor på mina kläder)
  • Hållare till alla sjuttioelvatusen medlemskort

-Förslag på var man hittar sådana bra saker som inte ser ut som alla andras?
Postat av: Sandra

Jag har precis köpt en himla smidig "plånbok" på åhlens för 149 kg. I plånboken finns en uttagbar del som man bara kan ha några kort i, typ körkort, bankkort och några fler. Resten av alla medlemskort ligger i ett fack i plånboken. Så när jag går till stan = hela plånboken, när jag handlar = den uttagbara delen med betalkort:)

Smidigt! Åhlens har mycket smått och gott, min kompis köpte nyligen datorfodral där..så kika in vet ja!



Ha det gott!

Kram

2011-08-24, 21:45:36 - URL: http://enlattarevag.blogspot.com/
Postat av: Snigel

Rekommenderar ett neoprenfodral till datorn, då kan du sedan stoppa ner den i vilken väska som helst.



I övrigt skulle väl ditt jobb ställa upp och köpa en praktisk och snygg väska till dig...

2011-08-25, 10:20:12 - URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: