Jag vet, jag vet...




När jag väl var hemma vid 18.20 och fått i mig mat en stund senare så kändes huvudvärken spänna kring pannan. Jag tänkte en gång och jag tänkte två gånger att en promenad alla gånger skulle råda bot på värken, men jag kunde inte förmå mig...

Dumt, jag vet att om några veckor så drar jag till med att mörkret är en ursäkt för att inte ge mig ut på rundan, men kanske kan jag få vara ursäktad idag? Andra dagen på nya jobbet och med snudd på lika mycket info.

Det är rätt intensivt.

Men bra.
Postat av: Pernilla Be

Det är helt normalt att du är spytrött. När jag går på kurs kan jag knappt stå på benen på kvällen av trötthet. Hantera en massa ny info kräver mycket energi och hjärnan går på högvarv. Ett tips. Titta ut en superkort runda och intala dig själv att du bara ska gå den och sedan vila. Piggnar du till då jan du ju gå en sväng till, annars gör du det inte. Gör lunchlådor i helgen så slipper du bli uppstressad över lunchen.



Kram, Pernilla be

2011-08-16, 22:03:27 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Hovika

Klart att du är ursäktad. Nytt jobb är ju en påfrestning av stora mått. Hoppas du får sova gott o slipper huvudvärken.



Tack för uppmuntran. Jag känner mig faktiskt riktigt peppad att ge mig själv chansen att lyckas igen. Vad det gäller arbetsträningsplatsen bestämde vi inget, han skulle fundera vidare om det var möjligt o hur samt diskutera med de andra i teamet men han lovade att lämna besked oavsett vad.

2011-08-16, 23:17:50 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: