Överraskningsmiddag väntar

Jag är nu på väg mot Stockholm från norr och maken kommer söderifrån, dvs hemifrån. Min bästa vän och man ska bjuda oss på en bättre middag i stan som en sen födelsedagsuppvaktning (vi fyllde båda jämt i höstas). Jag vet inte vart vi ska, men Ulla Winblad på Djurgården har varit på tal. Å andra sidan är det inte särskilt kinkigt med restarangen eftersom sällskapet blir det bästa tänkbara. Om jag dessutom får ett glas med något som är både bubbligt, svalt och festligt, så ger jag 10 poäng på stört. Så, med det önskar jag er alla en härlig lördagkväll!
Postat av: HOVIKA

Oj vad roligt. Jag hoppas att det blir en mysig och god kväll. Njut!

2011-08-06, 19:05:41 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Åse

Hej! Hittade hit via en annan blogg (kommer inte ihåg vilken, för jag surfar runt på typ alla viktbloggar som jag hittar...). Tycker att din blogg verkar trevlig, så jag länkar till dig från mig. OK!?!

2011-08-06, 19:58:54 - URL: http://www.asesviktresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: