Som frukostkorvar



....känns mina fingrar. Mina ringar som jag ibland tror ska glida av sitter hårt. Jag har under veckan behövt gå på toaletterna på natten, något som jag aldrig gör. Av någon anledning har jag störning på vätskebalansen och det bådar inte gott inför morgondagens invägning.

Om jag inte kommer på något vätskedrivande trix idag.
Postat av: karin-mot60kg

Undrar vad det kan bero på. Struntsamma om det ger ett plus på vågen, det går du säkert ner till nästa vecka.



När det gäller min längd så är jag endast 159 cm och mitt bmi-intervall för normalvikt är 51-63 kg.



Ha en härlig lördag!

2011-08-27, 10:57:40 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: M

Skippa alla kolhydrater idag. Det driver snabbt ut din vätska. Annars regleras det fint till nästa veckas invägning. Skönt att veta att det inte är fett som ansamlats.

2011-08-27, 11:35:40 - URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: