-Har ni sett att det snöar!?!



Kanske blir det snöskottning som blir dagens träning? Det är helt fantastiskt att det aldrig verkar ta slut! Fast inte mig emot, det är så stor skillnad på hur jag upplever en vinter med snö jämfört med det vanliga grå och blöta slaskandet, och jag är ändå inte det minsta känslig när det gäller den mörka årstiden.

Vad som händer idag vet jag inte så noga. Morgongröten är uppäten, jag har lagom behaglig träningsvärk både här och där. Ut och gå kan bli litet knepigt tills det är plogat. Jag lär hitta på något, sitta och dega en hel dag ligger då rakt inte för mig.
Postat av: Pernilla Be

Fy, ska det aldrig ta slut? Ja, det får nog bli lunchskottning idag. Då slipper jag fundera på vad jag ska träna här hemma. Fast jag var förstås lite sugen på att leta fram mina gamla tränings-videos. Hmm, det blir kanske lite av varje.



mvh//pernilla be

2011-01-05, 09:31:29 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/
Postat av: emma

Ja det har kommjit galet mycket snö.. Jisses!!

Vart bor du?

Tusen tack för dina peppande ord.. ska kolla upp boken.

peppkramar!!

Emma

2011-01-05, 12:43:10 - URL: http://nykropp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: