Ett varv på gymet också



Vi tog oss en tur till staden så dotter och jag passade på att gå till gymet.

Ja, det är inte någon större svårighet att identifiera vilken tid på året det är... Jag vet inte hur många som är i färd med att uppfylla sina nyårslöften!

Mitt uppdrag för dagen var styrketräning, både upptill och nedtill. Konstaterade att mina deltoideusar (eller vad de nu heter i plural) inte är särskilt starka, specielt inte höger.

Ytterligare motion dagen till ära: 60 minuter styrketräning
Postat av: Landkrabba

Jag har inte varit på gymmet än i år men fasar för att gå dit efter klockan 17. Tänkte pallra mig iväg till simhallen nu ikväll men det får bli strax innan stängning!

2011-01-04, 18:56:25 - URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: