Jag får packa med karaktären



Det blir mötesdag idag.

Numera är det inte jag som kontrollerar mötet och då är det inte så lätt att veta om det blir en slät kopp kaffe vid ankomst eller om någon av ren vänlighet får fram några köpekakor fulla med härdat fett eller tinar något mindre intressant ur frysen.

Lunchen vid dessa tillfällen brukar ätas på en restaurang med bra salladsbord och bra varmrätter. De senaste gångerna har jag tagit omelett och visst känns det dyrt att betala närmare 90 spänn för den, men sånt kan man inte ta hänsyn till. Speciellt som dessa 90 kronor inte kommer ur min plånbok...

Trevlig torsdag gott folk!

Snart är Rivstartsvecka nr 2 till ända!
Postat av: Snigel

Dyrt för plånboken, men billigare för vikten!



:-)

2011-01-13, 17:00:05 - URL: http://snigeltakt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: