Litet inspiration




Jag är inte för piller och pulver, inte heller dieter av något slag, men jag tycker om att läsa om dem och se om det finns något jag kan få med mig. Yngsta sonen och jag svängde förbi biblioteket och jag plockade med böckerna här ovan; litet surdegsinspiration och litet tankar & recept om lowcarb och LCHF. Vi får väl se.

Annars misstänker jag att jag knoppar in tidigt ikväll, det är nog långdragna sviter från lördagkvällens öl och cider. En annan är ju inte direkt rutinerad, om man säger så...

Dagens rörelse:

60 minuters promenerande fördelat på 10-15 minuters "pass"
Postat av: Tvåtusenelva

sv: ja, tyvärr =( har haft otur denna vintern och varit sjuk flera gånger...men nu är jag någonlunda på bättringsvägen i alla fall. "bara" 38,5 grader ;) listan har jag hittat hos andra viktbloggare. det är faktiskt riktigt kul att skriva av sig lite! ha det fint! kramis

2011-01-31, 21:09:03 - URL: http://tvatusenelva.webblogg.se/
Postat av: Therese

Ska du springa Vårruset i Stockholm? Jag har hört många den senaste tiden som plockat bort kolhydraterna och mår jättebra av det och går ner i vikt. Kör du den varianten? Jag har funderat på den men är inte så säker på att den passar mig.

2011-01-31, 21:29:34 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: M

'Från mitt kök' står alltid framme i mitt kök. Älskar den kokboken. Tycker Anna är fantastiskt härlig och bra på att sprida positivitet.

2011-02-02, 22:17:51 - URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: