Tänk att det är så kul att röra på sig!



Jag hann med ett trippelpass ikväll bestående av crosstrainer, funktionell träning och afrodans. Det är faktiskt en enorm lycka att känna hur man orkar mer, hur man orkar hålla positioner och form rörelsen igenom. När jag sedan tänkte att nu tyar jag icke mer; då var det dags för afrodansen och jag var som ny! Musiken, de härliga yviga rörelserna och energin i lokalen fick alla att ta sig till en ny nivå!

-Ren glädje är vad det är, att kunna och få röra på sig!

Dagens insats:

Trappor 14 våningar: 2 min 42 sek
Crosstrainer: 30 min
Funktionell träning: 30 min
Afrodans: 30 min
Postat av: Thea

Bar jobbat!



Visst är det härligt att röra på sig!

2011-01-25, 01:50:26 - URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: