Det var inte igår



Jag kom iväg till gymmet idag och jag vill inte ens tänka efter när jag körde ett styrketräningspass sist. Jaa, för att säga som det är, så har jag varit dit två gånger sedan början på april. Skandal...

Men, jag körde 20 min på löpbandet på hastighet 6.8 och sedan styrketräning ca 30 min. Det var varmt och det var fuktigt, men trots det tog jag i så att svetten rann och hur skönt kändes inte det!

Jag misstänker att jag de två kommande dagarna kommer att känna av att mina muskler inte har använts ordentligt på bra länge.

Dagens insats:

Löpband: 20 min

Styrketräning: 30 min
Postat av: Hovika

Bra jobbat. Har inte heller varit på gymmet på länge, men härligt när man kommer dit o får in rutinen.



Tack för uppmuntran i min blogg. Jag går på en asfalterad väg, med skog på båda sidorna. Att gå i skog o på grus är svårt även om det säkert är mysigare. Har tidigare alltid bott i stan då gick jag på gång- o cykelvägar, kändes tryggt o bra o det kan jag sakna ibland. Nu har jag hittat en runda där jag bara behöver gå längs med den stora landsvägen en liten bit innan jag kommer in på en mindre trafikerad väg med asfalt men med skog runt om så det fungerar bra iaf så länge det är barmark.



Sov gott o ha en bra morgondag!

2011-07-27, 22:26:45 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Underbart! När jag börjar igen ska jag tillbaka till gymmet igen. Nu har jag fokuserat alldeles för mycket på löpning ett bra tag.



Kram/ pernilla be

2011-07-28, 00:22:42 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: