En polett fick hjälp


Jessica med bloggen Mina tankar & funderingar föreslog att blanda en drink på proteinpulver efter träning då jag inte känner för att äta.

-Men det är ju självklart!

Hur mycket proteinpulver trugade vi inte i vår dotter när hon spelade innebandy som mest intensivt? Att jag inte tänkt på det själv!

Ja, att jag inte tänkt på det för egen del kanske inte är så konstigt eftersom jag tar helt avstånd från tillskott, kapslar, piller och för all del pulver också för egen del, men i detta läge kan jag se att pulver av detta slaget skulle kunna fylla en funktion.

Frågan är bara; är det ena proteinpulvret det andra likt och finns det recept på hur man gör den bästa och godaste blandningen?
Postat av: Pernilla Be

Sök på "proteinpulver" på min blogg så får du några tips. Jag funderar också på att köpa det nämligen. Tills dess dricker jag gainomax blåbär direkt efter träning. Den är jättegod. En banan till smakar bra också.



mvh//pernilla be

2011-07-05, 09:01:05 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/
Postat av: jessica

Jag tycker dom smakar väldigt olika, speciellt i början. Jag brukar handla på proteinbutiken här i stan, men dom har även en webbutik.



Jag brukar köra med Whey Complete ifrån dom. Tycker den är jätte god. Men ju längre tid jag har druckit och lärt mig tycka om det, så har jag vant mig med en billigare sort, Pro 85! Om du har vägarna förbi någon utav deras butiker, så tycker jag du ska gå in och rådfråga. Jag fick jätte bra service när jag kände mig vilsen.



Lycka till! :)

2011-07-05, 13:38:55 - URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: