Inte smickrande...

Det känns nästan ruttet att kommentera detta, men nu har jag sett det så många gånger att jag gör det.

-Vad jag sett?

Jo, kvinnor som har på sig tunikor i somriga färger och mönster som slutar strax under rumpan och under det har de vita, tunna tights. Inget fel i det, om nu tightsen varit av litet kraftigare kvalitet. Det jag sett är baksidor av lår där varendaste cellulit syns genom materialet. Det här är självklart inte så lätt att se själv, men vore det jag så önskar jag att någon hade påpekat detta för mig. Celluliter har vi väl mer eller mindre allihopa, men jag vill då inte att mina ska vara till allmän beskådan.

-Var jag elak nu?
Postat av: Pernilla Be

Haha, det gör inget i så fall. Jag tycker alltid att man ska klä sig efter hur man ser ut. Har man en lagårdsdörr till rumpa är det bra om tröjan täcker rumpan och har man valkar runt magen bör man inte använda korta linnen. Och tjocka karlar som går utan tröja är en styggelse. Det borde vara förbjudet enligt lag. Nu var jag också elak :)



Kram/Pernilla be

2011-07-04, 18:32:22 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: karin-mot60kg

Du är inte alls elak! Jag håller med dig till fullo!

2011-07-04, 20:58:45 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: Minendie

Visst är det så, man vill ju gärna att någon säger åt en när man inte kan se det själv. Tunna vita tights kan också visa alldeles för mycket av trosorna eftersom de ofta är mer eller mindre genomskinliga.

2011-07-04, 21:29:59 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: