Prata går ju!


Vi pratade, jag och mina två vänner. Pratade non-stop i två dagar bortsett från våra respektive massagepass som var himmelska. Vi pratade mycket om sockerberoende och hur mycket bättre vi mår vid neddragning av kolhydrater, var och en av oss av olika skäl och anledningar. Men trots detta prat så mumsade vi i oss Slagstaglass, inte bara en gång utan två.... Så god var den.

Nu ska jag slappa en stund innan det blir nattbio; premiär av den sista Harry Potter-filmen.
Postat av: Minendie

Åh vad spännande med Harry Potter! Jag har läst alla böcker, gillar dem mer än böckerna, men har inte sett de senaste filmerna. I helgen är det ändå planerat att jag ska se den sista med en kompis så jag ska hyra de filmer jag missat och ha maraton nån dag.

2011-07-12, 20:26:28 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Det ser V Ä L D I G T gott ut :)



Mvh, Pernilla be

2011-07-13, 21:50:17 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: