Två nya bekantskaper


Jag köpte matkorn igår som jag testade till middagen och jag måste säga att det var väldigt lyckat. Jag har inte analyserat innehållsförteckningen i minsta detalj, men jag föreställer mig att det är ett bra alternativ även om det är en hel del kolhydrater i det. Jag utgår från att det är den rätta sortens kolhydrater och med tanke på att jag inte drabbades av något sockersug igår kväll så torde det vara så.



I stället för All Bran köpte jag Paulúns dinkelflingor och åt det till frukost och det var helt OK med färska jordgubbar, solrosfrön och hackad mandel till. Flingorna var dessutom krispigare än de i Paulúns Dinkelflingor med tranbär som jag testat tidigare och det gillar jag.

Det regnade i natt men nu skiner solen, med andra ord läge för en runda. Annars har jag litet att pyssla med idag, städning av skafferi, altan och tvättrum. Det är sådant som blir litet eftersatt när annat prioriteras.
Postat av: n00bis

Äter också dom flingorna varvat med äpple & kanel mûslin =)

2011-09-23, 06:04:34 - URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: