En avgiftningskur?

Jag funderar litet på om man skulle ta sig en sockeravgiftning.

Egentligen tror jag inte ett dugg på detoxande och sådant jox, men om man ser det som en mental avgiftning så har det kanske viss effekt. För det är faktiskt så att jag trycker i mig kolhydrater och det faller sig så naturligt hela tiden att jag inte ens funderar på det. Förrän efteråt.

Frågan är hur jag ska göra det bara?

Cold turkey är säkert bäst, men hur skulle väl det gå till i så fall?
Postat av: M

Håller på med min avsockring just nu. Inne på tredje dagen och det går bra. Jättetråkigt men bra. Har allt mysigt och roligt uppbyggt kring att snaska gotta. Lycka till med din!

2011-06-27, 18:53:54 - URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: Pernilla Be

Det är inte fel med 7-10 dagar på pulver. Modifast, som säljs på apoteket, har jag hört mycket gott om. Annars funkar det bra med enbart protein och grönsaker också. Bröd äter jag knappt alls längre, det väcker suget direkt. I helgen åt jag lite glasstårta, men annars syndade jag inte alls faktiskt. Oftast går det bara av gammal (o)vana.



mvh//pernilla be

2011-06-27, 22:07:16 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Jo, några nubbar och rött vin blev det förstås. Rött vin är allra svårast att avstå från, det tillhör livets guldkant enligt min mening. Fruktigt och smakrikt ska det vara så det fyller varenda liten hålighet i min kropp :)



mvh//pernilla be

2011-06-27, 22:09:22 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: