Hovika har kanske rätt?


Jag är snabb att nappa på Hovikas förslag (hon har bloggen Hälsa & Harmoni som ni hittar till om ni klickar här) om att bara glömma dagens laxpuddinglunch och den feta glassen jag lät mig bli bjuden på efteråt.

Kvällens middag bestående av lövbiff, gräddstuvad kål och tomat & mozzarellasallad var god, kolhydratfri på det stora hela och lär förhoppningsvis hålla suget borta.

Nu ska jag bara känna efter att det är semester, men riktigt känns det nog inte förrän på måndag.
Postat av: Hovika

Jag tycker att du gör rätt i att lyssna på mig :) iaf i kväll :) Jag gjorde själv ett dumt misstag ikväll o för en gång skull lyssnade jag på mitt eget råd, glömde o gick vidare. Inte lätt men ibland tror jag att det är det bästa för vi vet egentligen vad vi ska äta för att må bra o nå våra mål o då är det inte värt att ge ett litet misstag stor uppmärksamhet. Risken finns då att det istället leder till fler misstag. Lycka till med morgondagen.

2011-06-30, 22:34:57 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Hovika

Jag tycker att du gör rätt i att lyssna på mig :) iaf i kväll :) Jag gjorde själv ett dumt misstag ikväll o för en gång skull lyssnade jag på mitt eget råd, glömde o gick vidare. Inte lätt men ibland tror jag att det är det bästa för vi vet egentligen vad vi ska äta för att må bra o nå våra mål o då är det inte värt att ge ett litet misstag stor uppmärksamhet. Risken finns då att det istället leder till fler misstag. Lycka till med morgondagen.

2011-06-30, 22:36:03 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Hovika har rätt! Ge f.. i de snabba kolhydraterna så slipper du suget. Middagen ser förresten underbart god ut!



mvh//pernilla

2011-06-30, 23:27:39 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: